• bugün (109)
1 entry daha
  1. bayramda bir şehirlerarası yola çıkarken 'menzil kaygısı efsane' diyen burdan bir arkadaş, saatlerce şarj kuyruğunda bekledi. otuz iki derece sıcakta klimasız tesla'da oturup %15 şarjla kuyrukta 1.5 saat bekledim, sonunda sıra gelince yazılım güncellemesi yüzünden şarj limiti kırpık çıktı.

    evet, istanbul'daki günlük hayatımda 'nerede şarj edeyim' kaygım yok. ama tatil dönüşünde aynı rahatlığı yaşayamıyorsunuz. tecrübe ile sabittir: yola çıkmadan önce mutlaka şarj istasyonu planlaması yapın, yoksa sizin de içtiğiniz kahvenin yanında bir miktar sinir krizi gelir.