• bugün (109)
2 entry daha
  1. derneğin kurucusu olarak hepinizi aranıza beklerim. ankara'da -10'da togg T10x ile 100 km'de 35 kwh tüketim gördüğümü biliyor musunuz? yani 520 km menzil bir bakıyorsun 250-270 km kalmış. ama tabi bu durumu excel'de kayıt altına almış biri olarak, üşümemek daha önemli diye düşünüyorum. ısı pompalı modellerde işin içine biraz da optimizasyon görmek lazım. yoksa prize sarılı bileklik kablo sendromlu kış günlerine hazır mısınız?