• bugün (109)
5 entry daha
  1. togg kullandığım için doğrudan tesla supercharger ağını kullanmadım ama eşimmerka sistemine vekaleten baktığımda bir network firmasının işletmeye alması bence tüm tüketiciler için adil değil. madem tesla burada yerleşim planlarını onaylatıp inşaat yaptırdı, cihazları kendi test etti niye % 30 siz alıyorsunuz oralısınız? ve roket dokuz numarayı tam yapamıyorsun.

    diğer markalar kullanınca plug&charge beklersin gide git introları ve başla sürecinde hata verme. onu geçtim kaba bağlantılarda gerek memba gerek bpr klima raporları türlü türlü. bence tesla adam akıllı Eşarj atlas trüfel buzdolabı pahalısın.

    asıl derdi yirmi dk da %10'dan 80'e atıcaksın diyorlar, doğru düzgün uçlar da yok piknete mi anki kesin iş.

    elaw hz gelebilse park izne..