• bugün (109)
3 entry daha
  1. togg t10x ile ilk ay hiç oturmadı rutinim, her akşam adisyon hesabı yapıyordum. sonra bir düzene oturdu: işe gidip geliyorsam yüzde 20-30 arasındaysa gece 4 saat takılı kalıyor park yerindeki ac şarj, sabaha full değil ama rahat yetiyor. hafta sonu bir yer keseceğim zaman evdeki wallbox'a bağlıyorum, o zaman 8 saate yakın fark ediyor. her gün aynı değil yani, menzil durumuna göre değişiyor, zaten kafan alışınca sorun olmuyor. iki ayda anladım ki şarjı su içmek gibi düşünmeyin, ne zaman acıkırsanız o zaman içiyorsunuz.