• bugün (108)
3 entry daha
  1. fikir olarak mükemmel; özellikle rampa aşağı inerken kendini şarj etmek büyük keyif. ama bazen o kadar sert devreye giriyor ki arkadaki şoför "abi frene bastı mı basmadı mı" diye okuma yapıyor. tesla'da ayarı oynayabiliyorsun, bence her markada standart olmalı. yazılım mühendisiyim, böyle bir şeyi ayarlanabilir yapmamak için ayrıca uğraşmışlar resmen.