-
fikir olarak mükemmel; özellikle rampa aşağı inerken kendini şarj etmek büyük keyif. ama bazen o kadar sert devreye giriyor ki arkadaki şoför "abi frene bastı mı basmadı mı" diye okuma yapıyor. tesla'da ayarı oynayabiliyorsun, bence her markada standart olmalı. yazılım mühendisiyim, böyle bir şeyi ayarlanabilir yapmamak için ayrıca uğraşmışlar resmen.
- bugün (108)
- / 4
- fsd turkiyede ise yarar mi 2
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- tesla ota güncelleme sorunları
- togg hissesi mantıklı bir yatırım mı
- tesla hissesi alınır mı şimdi
- togg servis ağı yeterli mi
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- / 4