-
ümraniye'den selam, model 3'ümle yazıyorum. tesla hissesi alınır mı dersen, musk'ın tweett'leriyle oynadığı bir piyasa var ortada. ben teknolojiye güveniyorum ama hisseye güvenmek için biraz daha sağlam bilanço görmek lazım.
bu tarz (bkz: elon musk tweetleri)
bu tarz (bkz: elektrikli araç hisseleri)
bu tarz (bkz: yatırım tavsiyesi değildir)
- bugün (108)
- / 4
- mercedes eqe esnaf reçetesi
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- one pedal manyakları toplanın 2
- nima nedir elektrikli araç
- regeneratif frene geçiş
- evde wallbox kurulumu
- fsd turkiyede ise yarar mi 2
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- tesla ota güncelleme sorunları
- togg hissesi mantıklı bir yatırım mı
- tesla hissesi alınır mı şimdi
- togg servis ağı yeterli mi
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- / 4