-
aslında "en iyi" lafı markette meyve seçer gibi oluyor. bence byd atto 3 ile mg4 arasında ince bir çizgi var; biri zengin klima yalıtımı derdinde öteki tıkır tıkır yürüyor. renault zoe ve opel corsa-e ise geçmişten kalan meziyetlerle sizi limitlere zorluyor. ben atto 3 kullanıyorum, fiyat/performans iyi diyorum ama arkadaş "acaba volvo ex30 çok mu şık" deyince kafam allak bullak oluyor.
- bugün (108)
- / 4
- fsd turkiyede ise yarar mi 2
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- tesla ota güncelleme sorunları
- togg hissesi mantıklı bir yatırım mı
- tesla hissesi alınır mı şimdi
- togg servis ağı yeterli mi
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- / 4