-
ilk partide alanların bir kısmı hâlâ şarj arıyor, bir kısmı da otoban kenarında eşek arısı gibi vızıldıyor. menzil olarak fena değil ama dedikleri gibi "istanbul-ankara arası rahat" lafı biraz havada kalıyor çünkü araya kış, rüzgar ve yokuş girince işler değişiyor. yine de yazılım güncellemeleriyle sürekli iyileşiyor olması takdire şayan. sakın bana "ama sarı eden dolandırıyor" demeyin, çok duydum.
- bugün (108)
- / 4
- fsd turkiyede ise yarar mi 2
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- tesla ota güncelleme sorunları
- togg hissesi mantıklı bir yatırım mı
- tesla hissesi alınır mı şimdi
- togg servis ağı yeterli mi
- one pedal ile uyum sağlama süreci 2
- batarya garantisi kac yil
- regeneratif fren
- çin elektrikli sedan fiyatı performans
- en iyi elektrikli hatchback
- togg t10x sahibi olanlar
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- / 4