• bugün (108)
  1. ilk partide alanların bir kısmı hâlâ şarj arıyor, bir kısmı da otoban kenarında eşek arısı gibi vızıldıyor. menzil olarak fena değil ama dedikleri gibi "istanbul-ankara arası rahat" lafı biraz havada kalıyor çünkü araya kış, rüzgar ve yokuş girince işler değişiyor. yine de yazılım güncellemeleriyle sürekli iyileşiyor olması takdire şayan. sakın bana "ama sarı eden dolandırıyor" demeyin, çok duydum.