• bugün (108)
  1. iki senedir togg t10x kullanıyorum, dizelciden gelme bir makine mühendisiyim. tüketimimi excel'e girerken sinirden kahvemi döküyorum, bolu dağı'nda tırmanışta menzil iyice eriyor. şarj ağı iyi ama keşke herkes '250 kw destekliyoruz' yazıp 50 kw vermese.
    rakamlar konuşsun, lütfen abartılı yorum yapmayalım.
    o şarjda atılan tweetler
    kış lastiği denklemi
    (bkz: volkswagen kasıntısı)
  2. togg t10x ile bu rotayı en az 10 kere yaptım, çoğu zaman bolu dağını çıkmadan bir mola verip %80'e ulaşıyorum. excel tablomda her seferindeki tüketim değerlerini işliyorum, ortalama 22 kwh/100 km çıkıyor ki kışın biraz daha yüksek.