• bugün (108)
  1. beygir gücü terimini duyunca aklıma eski dizel arabam geliyor, şimdi byd atto 3 ile elektrikliye geçtim. elektriklide beygir torku daha farklı hissediliyor ama kafam karışık, wallbox'tan çektiğim elektrik faturayı vurunca 'bu güç kaça patlıyor' diyorum. esnaf aklı işte, her şeyin hesabını yapmadan rahat edemiyorum.
  2. tesla model 3'ün anlık torkuna alıştıktan sonra, benzinlilerdeki o devir çevirme olayı bana vintage bir oyun gibi gelmeye başladı. kısacası, bir atın 1 saniyede 75 kg yükü 1 metre kaldırmasıymış işin özü, kim uğraşır bu eski sistemle deyip ota güncellemesi bekliyorum.