• bugün (109)
  1. byd atto 3 sahibiyim, izmirli esnaf. wallbox ve fatura takibi beni çok düşündürüyor. karda elektrikli araç sürmek heyecan verici ama menzil birden düşünce panik oluyorum.
  2. üsküdar'a çıkarken kaydırmayan lastikler olsa bile aracın sessizliği tuhaf hissettiriyor. menzil neredeyse yarı yarıya düştü bir gecede, ısı pompasının mucizesi işte tam burada görüldü.