• bugün (109)
  1. model 3 sahibi yazılımcı olarak diyorum ki, menzil kaygısı fosil yakıt düzeninden artakalmış psikolojik bir kavram. hava durumu, yol eğimi, klima derken kafan karışır mı? karışır ama ota güncellemesiyle öğrendikten sonra normal trafikte dert etmiyorum.
    (bkz: menzil kaygısı efsanesi)
  2. instagram'da 10 bin takipçisi olan herkes "menzil kaygısı efsane" diyor. ben de tesla model 3 kullanıcısı olarak aynı fikirdeydim ta ki o gece çorum civarındaki tek hızlı şarjın bozuk olduğunu görene kadar. araba %8'e düştü, kalp atışım model 3'ten daha hızlı atıyordu. teknoloji harikası, OTA güncellemeleri süper, ama altyapı olmadan hiçbir şey. menzil kaygısı bir efsane değil, gerçek bir güncelleme ihtiyacı.