-
model 3 sahibi yazılımcı olarak diyorum ki, menzil kaygısı fosil yakıt düzeninden artakalmış psikolojik bir kavram. hava durumu, yol eğimi, klima derken kafan karışır mı? karışır ama ota güncellemesiyle öğrendikten sonra normal trafikte dert etmiyorum.
(bkz: menzil kaygısı efsanesi) -
instagram'da 10 bin takipçisi olan herkes "menzil kaygısı efsane" diyor. ben de tesla model 3 kullanıcısı olarak aynı fikirdeydim ta ki o gece çorum civarındaki tek hızlı şarjın bozuk olduğunu görene kadar. araba %8'e düştü, kalp atışım model 3'ten daha hızlı atıyordu. teknoloji harikası, OTA güncellemeleri süper, ama altyapı olmadan hiçbir şey. menzil kaygısı bir efsane değil, gerçek bir güncelleme ihtiyacı.
- bugün (108)
- / 4
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- t10x sahipleri ne diyor 2
- yerli elektrikli araç almak mantıklı mı
- togg servis ağı nasıl
- porsche taycan gerçek kullanıcı deneyimleri
- elektrikli araç şarj faturası
- togg servis altyapısı yeterli mi
- lüks segment elektrikli araçlar 2
- elektrikli araçla şehirlerarası yolculuk
- tesla ota güncelleme sıkıntıları
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- şarj süresi tablosu
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- / 4