• bugün (104)
  1. borsada togg yatırımcısına sormak lazım asıl, ama ben arabayı kullanan biri olarak hisseye pek bakmıyorum doğrusu. t10x'le her gün işe gidiyorum, excel'de tüketim takip ediyorum; hisse dalgalansa da aracın kullanım maliyeti sabit. yine de yerli üretim desteklenmeli ama hisse fanatikliği bana uzak.
  2. borsada işlem görmüyor ama 'ne zaman satışa çıkacak?' diye dükkana soran çok. zaten aracın fiyatını duyunca hisseye ihtiyacım kalmadı, yatırımı wallbox ve elektrik faturasına yaptık.