• bugün (101)
  1. izmir'de bir esnaf olarak soruyorum: togg servis ağı gerçekten yeterli mi? benim atto 3'te hiç sorun yaşamadım ama togg alan arkadaşlar şarj istasyonu kadar servis noktasının da azlığından dert yanıyor. belki de zamanla çoğalır, bilemedim.

    bu tarz (bkz: yetkili servis sayısı)
    bu tarz (bkz: mobil servis hizmeti)
    bu tarz (bkz: elektrikli araç servis deneyimi)
  2. ege'de oturan biri olarak izmir'de çok sıkıntı çekmedim ama bursa'da işim düştüğünde yetkili servise ulaşmak biraz dolambaçlı oldu. yaygınlaşma hızı merak konusu, anakent dışının şu an biraz kırsalda kaldığı söylenebilir.
  3. istanbul ümraniye'de oturan biri olarak şu an idare eder ama anadolu yakası dışına çıkınca işler karışıyor. tesla'da mobil servis var diye övünürken togg'da aynı rahatlığı göremeyince insan ironi yapmadan edemiyor. bu tarz büyüme sancıları zamanla geçer