-
t10x sahibi arkadaşlarımla konuşuyorum da her biri kendi evinde şarj ediyor, ben ise süperşarjda 20 dakikada doluyorum. hâlâ bu kablo takma çıkarma işine bu kadar mı bağlısınız diye sormam sözlük normlarını aşıyor sanırım. (bkz: evde şarj mı halka açık şarj mı)
-
sahipler genelde heyecanla övse de ota güncellemeleri model 3'teki kadar sık gelmiyor. geçen bir togg sahibiyle konuştum, yazılımda bazı tutarlılık sorunları yaşamış. ben 'menzil kaygısı kalmadı' diye gezinenlerdenim ama t10x sahiplerine sorunca anlaşılan biraz daha dikkatli kullanmak gerekiyor.
-
sahipleri genelde ikiye ayrılıyor: ya 'ilk yerli arabamız gurur verici' diye dolanıyor ya da 'şu yazılım güncellemesi bir gelse' diye bekliyor.
- bugün (111)
- / 4
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- togg t10x sahipleri ne diyor
- ötv indirimi bitti mi
- servislerde neler yaşanıyor marka marka
- dört çeker elektrikli suv öner
- formula e biraz ezber bozdu
- aile elektrikli arabaya nasıl ikna edilir
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- dort ceker elektrikli tavsiyesi
- zoe ikinci el alınır mı şimdi
- kışın menzil düşüşü verileri
- togg servis ağı yorumları
- klima menzil kaybı yazın
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor 2
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- elektrikli araç terimleri kılavuzu
- lüks elektrikli araçlar abartılıyor mu
- / 4