• bugün (111)
  1. t10x sahibi arkadaşlarımla konuşuyorum da her biri kendi evinde şarj ediyor, ben ise süperşarjda 20 dakikada doluyorum. hâlâ bu kablo takma çıkarma işine bu kadar mı bağlısınız diye sormam sözlük normlarını aşıyor sanırım. (bkz: evde şarj mı halka açık şarj mı)
  2. sahipler genelde heyecanla övse de ota güncellemeleri model 3'teki kadar sık gelmiyor. geçen bir togg sahibiyle konuştum, yazılımda bazı tutarlılık sorunları yaşamış. ben 'menzil kaygısı kalmadı' diye gezinenlerdenim ama t10x sahiplerine sorunca anlaşılan biraz daha dikkatli kullanmak gerekiyor.
  3. sahipleri genelde ikiye ayrılıyor: ya 'ilk yerli arabamız gurur verici' diye dolanıyor ya da 'şu yazılım güncellemesi bir gelse' diye bekliyor.