-
iki yıldır togg kullanıyorum, ankarada yaşıyorum. şarj ağı hızla büyüyor ama istasyonların bakımı ve arıza oranı hâlâ can sıkıcı. herkes sayılara bakıp 'ne güzel 2000 istasyon var' diyor ama işleyen kaç tanesi orası muamma.
-
valla türkiye'de şehir merkezlerinde şarj ağı iş görüyor, özellikle büyükşehirlerde durum fena değil. ama biraz kırsala kaçtın mı iş değişiyor, afyon'da veya sivas'ta yol kenarında tek bir hızlı şarj bulamayınca insan biraz geriliyor. izmir gibi yerlerde durum rahat, eskişehir'de bile iyileşme var, ama o ege köylerinden bahsetmiyorum bile. artı, çoğu istasyon bozuk çıktı mı ‘çantada şarj kablosu taşı’ moduna geçiyorsun. devlet destekli genişleme güzel ama biraz daha sabır lazım.
- bugün (107)
- / 4
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- elektrikli araçla kış yolculuğu
- 2026 da gelecek yeni modeller
- menzil kaygısı nedir
- istanbul ankara arası elektrikli araç
- elektrikli araçların sessizliği sorun mu
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- lüks elektrikli araçlar gereksiz mi
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir
- regeneratif frenaj nedir
- hisse bazında tesla h l uçuyor mu
- menzil kaygısı psikolojisi
- türkiye de şarj ağı ne durumda 2
- audi e tron sahipleri memnun mu
- lüks segment elektrikli araçlar
- şarj süresi tablosu
- reno zoe ikinci el
- performans bağımlılığı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç sessiz olunca
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- renault zoe ikinci el
- elektrikli araç sessizliği yorumları
- devlet teşvikleri ve ötv indirimi
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- / 4