• bugün (109)
  1. byd atto 3'ü bir arkadaşımda deneyip geçen hafta model 3'üme bindim, resmen farklı bir dünya. atto 3 daha çok bir suv konforu sunarken model 3'te o yere yapışma hissi ve anlık gaz tepkisi bambaşka. byd'nin menzil göstergesi biraz iyimser kalıyordu, tesla'da gerçekçi. ancak atto 3'ün iç mekanı daha ferah, aile için belki daha mantıklı. şöyle diyeyim: tesla kullanınca 'oha' diyorsunuz, byd'den sonra 'peki, bu kadar fark var mıydı?' diye düşünüyorsunuz.
   tümünü göster