• bugün (105)
1 entry daha
  1. togg'dan bahsediyoruz illa ki. ben byd atto 3 kullanıyorum ama yerli markayı desteklemiyor muyum, desteklerim tabi. şu an sedanla çıktılar, güzel duruyor, ama türkiye'de bir markayı oturtmak kolay değil. dedem 'dün geldi, yarına kalırmı belli değil' der. ama şükür seri üretim var, servis ağı yayılıyor. arkadaşım t10x almış, neredeyse iki aydır tam randevu bulamamış bakım için. yani işler henüz istedigi gibi değil ama başlangıç için fena değil elbet. bence asıl kritik konu wallbox değil, ikinci el piyasası olacak.

    (bkz: togg t10x ikinci el)