-
uzun süredir model 3 kullanıyorum, araba gerçekten keyifli. otonom sürüş otobanda iş görüyor ama şehir içinde bazen kararsız kalıyor. ota güncellemeleriyle arada ufak tefek sürprizler oluyor, bazen de can sıkıcı hatalar geliyor. menzil kaygısı hikaye aslında, ama kışın bir düşüş oluyor. yine de günlük kullanımda fazla sorun yaşatan değil.
- bugün (106)
- / 4
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- elektrik faturası son durum
- id 4 kullanım deneyimi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- karda elektrikli araç
- pil garanti süreleri
- togg t10x sahibi olmak ne hissettiriyor
- şarj kuyruğu sabrın sınandığı an
- şarj süresi 80 100 arası büyü
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- elektrikliyle uzun yol yapanların halleri
- servis deneyimleri marka marka 2
- audi e tron durdukça gülüyor
- elektrikli motor sporları gelecek vaat ediyor mu
- kwh hesabı merak edenler
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- yılın elektrikli hatchback i hangisi 2
- pistte t10x gözler arkamızda
- porsche taycan şarj kabusu mu
- yerli elektrikli araç markası
- elektrikli motosiklet önerileri
- tesla ota güncelleme sorunları
- istanbul şarj ağı değerlendirmesi
- klimalı menzil tablosu
- regeneratif fren 2
- menzil hesaplama yöntemleri
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- otv indirimi cep yakıyor
- / 4