• bugün (109)
  1. bir senedir model 3 ile istanbul içinde ve şehirlerarasında kullanıyorum, supercharger ağı gerçekten başka bir seviye. hafta içi git gide dolmaya başladı ama yine de benzinci kuyruğundan beterdir demem. menzil kaygısı diyenlere de kulak asmam, üç yüz kilometrede bir mola verip kahve içmek güzel aslında. tek sıkıntı yazın che'nin önünde sıra beklemek.