• bugün (110)
  1. marka fanatizmine mesafeli biri olarak söylüyorum, hacıoğlu'na 500 km yolun sonunda bastığınızda eliniz boş kalabiliyor. geçen gün iki togg yan yana bağlanmış, %10 şarjla bekliyorum. hızlı şarj versen bile istasyona 20 km kala düşerek gitmek moral bozuyor. mühendis olarak söylüyorum, hızlı şarj ağı büyümeden menzili 600 km yapsanız da kafanız rahat olmuyor.
   tümünü göster