• bugün (107)
6 entry daha
  1. audi e-tron'a ankara'da bir arkadaşımda bindim, garajda beklemiş araç yüzde 20 şarj kaybetmişti. togg t10x ile kıyaslayayım, durdukça kayıp oranımız daha düşük ama o audi'nin sürüş konforu gerçekten iyi, takdir etmek lazım. yine de şarjı boş yere tüketmesin diye fişte bırakın bence.
    (bkz: e-tron bekleme kaybı)