-
model 3 ile tek pedal modu sağolsun, istanbul trafiğinde nefis pardon 'sinir bozucu bir oyun' sanki. frene basma alışkanlığını unuttum diyordum, bir gün selektörle aptal aptal çakardım. acemi ya da yorgun kullanıcılar için tamam iyi bi adaptasyon süreci var ama birkaç yıl sonra kademe kademe güncellemeyle kendini anca bulursun. bu tarz (bkz: rejeneratif fren ayari) bu tarz (bkz: tesla tek pedal guvenli mi)
- bugün (104)
- / 4
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı
- elektrikli motosiklet artıları eksileri
- elektrikli araçla bin km yolculuk
- mercedes eqe kullanıcı deneyimleri
- tek pedalla surme deneyimi
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- yerli elektrikli araç markası
- şarj kuyruğu hayatın gerçeği
- elektrikliyle menzil kaygısı dönemi
- tesla model 3 kullanıcısı ne der
- şarj süresi tablosu
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- awd elektrikli araç tavsiyesi
- togg t10x ses sistemi yorumu
- elektrikli araçta lastik seçimi
- kia ev6 kullanan var mı
- togg t10x sahipleri deneyimler 2
- elektrikli araç bakım maliyeti şaşırttı
- mini cooper se günlük kullanım
- çin den gelen elektrikli araba furyas
- formula e pistte neler oluyor
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği
- ac şarj ile dc şarj farkı
- fiat 500e yorum
- elektrikli ile uzun yol hikayeleri
- tesla model 3 memnuniyeti
- togg servis ağı yeterli mi 2
- fiat 500e kullanıcı yorumları 2
- / 4