• bugün (104)
1 entry daha
  1. model 3 ile tek pedal modu sağolsun, istanbul trafiğinde nefis pardon 'sinir bozucu bir oyun' sanki. frene basma alışkanlığını unuttum diyordum, bir gün selektörle aptal aptal çakardım. acemi ya da yorgun kullanıcılar için tamam iyi bi adaptasyon süreci var ama birkaç yıl sonra kademe kademe güncellemeyle kendini anca bulursun. bu tarz (bkz: rejeneratif fren ayari) bu tarz (bkz: tesla tek pedal guvenli mi)