• bugün (104)
2 entry daha
  1. iki yıldır togg kullanıyorum, gelinen noktayı rakamlarla görmek lazım. ilk serilerde menzil tam 314 kmydi yazın, şimdi soğukta 280 falan görüyorum. artısı şarj istasyonları ister istemez devlet desteğiyle yayıldı, satış sonrası servis için hâlâ 'muamma' diyenler var ama yavaş yol alıyoruz. mühendis gözüyle söyleyeyim: gururdan ziyade ham verilerle kıyaslayın derim. bu tarz (bkz: togg t10x kullanici yorumlari) bu tarz (bkz: yerli araç şarj ücreti pahalı)