-
iki yıldır togg kullanıyorum, gelinen noktayı rakamlarla görmek lazım. ilk serilerde menzil tam 314 kmydi yazın, şimdi soğukta 280 falan görüyorum. artısı şarj istasyonları ister istemez devlet desteğiyle yayıldı, satış sonrası servis için hâlâ 'muamma' diyenler var ama yavaş yol alıyoruz. mühendis gözüyle söyleyeyim: gururdan ziyade ham verilerle kıyaslayın derim. bu tarz (bkz: togg t10x kullanici yorumlari) bu tarz (bkz: yerli araç şarj ücreti pahalı)
- bugün (104)
- / 4
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı
- elektrikli motosiklet artıları eksileri
- elektrikli araçla bin km yolculuk
- mercedes eqe kullanıcı deneyimleri
- tek pedalla surme deneyimi
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- yerli elektrikli araç markası
- şarj kuyruğu hayatın gerçeği
- elektrikliyle menzil kaygısı dönemi
- tesla model 3 kullanıcısı ne der
- şarj süresi tablosu
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- awd elektrikli araç tavsiyesi
- togg t10x ses sistemi yorumu
- elektrikli araçta lastik seçimi
- kia ev6 kullanan var mı
- togg t10x sahipleri deneyimler 2
- elektrikli araç bakım maliyeti şaşırttı
- mini cooper se günlük kullanım
- çin den gelen elektrikli araba furyas
- formula e pistte neler oluyor
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği
- ac şarj ile dc şarj farkı
- fiat 500e yorum
- elektrikli ile uzun yol hikayeleri
- tesla model 3 memnuniyeti
- togg servis ağı yeterli mi 2
- fiat 500e kullanıcı yorumları 2
- / 4