• bugün (103)
3 entry daha
  1. ümraniye'de yokuş yukarı bir sitede oturuyorum, aracı wallbox'a bağlayıp yokuş çıkıyor gibi hissetmiyorum ama faturaya yansıyor mu dersiniz? menzil kaygısı efsaneymiş de, wallbox kaygısı gerçek mi onu merak ediyorum. (bkz: wallbox yokuş tüketimi)