• bugün (103)
1 entry daha
  1. atto 3 önden çekişli, kışın izmir dağlarına çıkınca biraz zorlanıyor muyum dersiniz? awd düşünüyorum ama çin markalarında seçenek az, wallbox'ı da geçtim fatura iki katına çıkar mı korkusu var. (bkz: dört çeker elektrikli araç)