-
Attoyu aldığımdan beri benzinli arabama binmek istemiyorum açıkçası. her gün wallbox'tan doldurup çıkıyorum, fatura da eski dizel masrafının üçte biri falan. ama uzun yola çıkınca ister istemez aklıma 'ya şarj bulamazsam' düşüncesi geliyor. benzinli arabaların o rahatlığı hala yok, itiraf etmek gerek. yine de şehir içinde elektrikli çok daha zevkli, sessiz ve masrafsız.
- bugün (112)
- / 4
- togg t10x ses sistemi yorumu
- tesla model y alınır mı 2
- servis deneyimleri üzerine
- amerikan elektrikli markaları türkiye ye gelir mi
- otonom sürüş gerçekten güvenli mi
- id 4 kullanıcı yorumları
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- benzinli vs elektrikli
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri 2
- menzil ve depolama kapasitesi
- ac ve dc şarjın pratik farkı
- byd atto 3 kullanıcı yorumları 2
- şarj süresi tablosu var mı
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- elektrikli araç ses iyileştirme
- lastik aşınması ve tercihler
- şarj ağı açmazları
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- / 4