• bugün (103)
  1. merhaba, biliyorum yine çin markaları konuşuluyor. byd atto 3'ten sonra doğuştan elektrikli olma üzerine çok düşünmeye başladım, gidişat hoşuma gidiyor ama bir yandan da aklımdan şu geçmiyor değil: bu kadar hızlı model çıkartırken acaba batarya çürüğü çıkma ihtimali var mı? excel'de km başına kuruş hesabı yapardım, şimdi milli batarya muhabbetini de ekleyince kara kara düşünüyorum.
   tümünü göster