• bugün (108)
  1. model 3'le rampa aşağı inerken önümdeki yayayı uyaramayınca kornaya basmak zorunda kalıyorum. sessizlik lüks gibi görünse de yaya güvenliği açısından yapay ses zorunluluğu bence olumlu. (bkz: teslanın sessiz katil olayı)
   tümünü göster