• bugün (109)
  1. byd atto 3'ten sonra biraz soğudum desem yalan olmaz, çin işçiliği başka ama şarj hızı can sıkıyor. acaba skoda enyaq'a mı baksam diye düşünüyorum; wallbox'ım var altyapım hazır, yorumlarınızı bekliyorum.
   tümünü göster