• bugün (109)
  1. izmir'de bir şarj istasyonunda pazar akşamı 3 araç sıra bekledik, herkes gergindi. atto 3 ile bekleme tatsız oluyor, wallbox'ım olsa evde takılırdım diyorum. şimdilik idare ediyoruz ama bu iş biraz daha yaygınlaşmalı
   tümünü göster