• bugün (109)
  1. bir yıldır togg kullanıyorum, yayalar arkamdan gelirken duymuyor, özellikle otoparklarda dikkatli olmak lazım. dizelden geçince bu sessizlik insanı ürkütüyor, gerçi ben egzoz sesi özlemiyorum. (bkz: sessiz araba)
   tümünü göster