-
elon musk'ın twitter macerasından sonra hisse biraz sallantıda ama üretim rakamları hâlâ sağlam. model 3'ümü satıp hisse almayı düşünmedim değil, ama yazılımcı kafasıyla şirketin değerlemesine şüpheyle bakıyorum. bu tarz yatırım tavsiyesi verecek halim yok tabi.
- bugün (112)
- / 4
- tek pedalla sürüş alışmak
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- menzil hesaplama yöntemleri
- wlpt tüketim değerleri ne anlatiyo
- elektrikliye geçiş tecrübeleri
- model 3 günlük kullanım raporu
- byd atto 3 ilk izlenimler 2
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- en iyi elektrikli hatchback hangisi 2
- gerçek menzil hesaplama yöntemleri
- lüks elektrikli araç modelleri
- batarya garantisi kac yil 2
- klima açınca menzil düşüşü 2
- dört çeker elektrikli suv öner
- renault zoe ikinci el fiyatları
- bagaj hacmi pratiklik
- elektrikli araç vergileri
- servis randevu otomasyon yalan
- lastik seçimi yaz kış farkı
- bagaj pratikliği olayı
- tesla hisseleri nereye gider
- ikinci el zoe alınır mı
- duvar tipi şarj cihazı deneyimi
- wallbox serüveni ve bilançosu
- yerli üretim elektrikli ne zaman gelir
- elektrikli yaris pistte
- menzil kaygısı nedir
- audi e tron almak mantıklı mı
- çin malı elektrikli araç güvenilir mi
- elektrikliyle uzun yolculuk
- / 4