• bugün (112)
  1. elon musk'ın twitter macerasından sonra hisse biraz sallantıda ama üretim rakamları hâlâ sağlam. model 3'ümü satıp hisse almayı düşünmedim değil, ama yazılımcı kafasıyla şirketin değerlemesine şüpheyle bakıyorum. bu tarz yatırım tavsiyesi verecek halim yok tabi.
   tümünü göster