-
byd atto 3'ü alana kadar benzinli arabayla yaşarken premium yakıt alıp milli piyango vurmuş gibi hissederdik. şimdi eve wallbox kurdurduk, gece tarifesinde araba fullediğimde fatura 300 lira geliyor - eskiden bir depo dizel 1500 lira zaten sürer misin sürmez misin kabus. benzinlisin en güzel tarafı, hadi depo fulle köye git deyip anında yola çıkabiliyorsun; elektrikliyle her çıkmazda şarj noktası bulur muyum diye dua etmiyorsun evet ama uzun yolda diş sıkıyorsun onu da belirtmek lazım. sizden duydukça aidat parası dert değil, çin arabaları kadar şarj hızı meselesi sonra zaten bi beden pardon metod...
- bugün (106)
- / 4
- porsche taycan izlenimler
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- karlı yolda elektrikli araç sürmek
- audi e tron sahipleri ne diyor
- batarya sağlığı ve garanti süresi
- en iyi hızlı şarj istasyonları
- tek pedalla sürüş alışmak
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- menzil hesaplama yöntemleri
- wlpt tüketim değerleri ne anlatiyo
- elektrikliye geçiş tecrübeleri
- model 3 günlük kullanım raporu
- byd atto 3 ilk izlenimler 2
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- en iyi elektrikli hatchback hangisi 2
- gerçek menzil hesaplama yöntemleri
- lüks elektrikli araç modelleri
- batarya garantisi kac yil 2
- klima açınca menzil düşüşü 2
- dört çeker elektrikli suv öner
- renault zoe ikinci el fiyatları
- bagaj hacmi pratiklik
- elektrikli araç vergileri
- servis randevu otomasyon yalan
- lastik seçimi yaz kış farkı
- bagaj pratikliği olayı
- tesla hisseleri nereye gider
- ikinci el zoe alınır mı
- duvar tipi şarj cihazı deneyimi
- wallbox serüveni ve bilançosu
- / 4