• bugün (106)
1 entry daha
  1. dokunmatik ekran dönebiliyor diye aldım ama yazılımda hâlâ eksikler var, dil desteği tam olmamış. pratikte kullanım keyifli fakat bir türlü ısınamadığım bazı tuhaflıklar mevcut. (bkz: byd atto 13 eksileri)
  2. bir arkadaş almıştı test ettim, donanımı fena değil ama multimedya arayüzü tesla görmüş biri için biraz yavaş kalıyor, anlayacağın menzili iyi pazarlığı kötü. (bkz: atto 3 kullanıcı yorumları)