• bugün (106)
2 entry daha
  1. ilk bindiğimde çok tuhaftı: gazdan ayağı çekince araba kendi yavaşlıyor, j çarpana şalter hissi. ama t10x ile ikinci ayda çok işe yarıyor: yokuşta bile fren balatası harcamayı unutuyor. tam salarsan vın diye kinetik enerji geri dönüyor, özellikle şehiriçi 20 km ile 10 kez dur tavayı maruz kal. frene hiç abanmaman ekonomi rakdıbını logda sevilen hata oldu. tabi debriyajsız ve fren düşünmeden iç tır otobüs sürüşü kullanıcında ekspertız var. ben artık vites boş yapmak istediğimde durmayı beklemeyin hızın kaydını yo, evrensel fizigi tecrübe ki *