• bugün (107)
  1. byd atto 3'ü ilk aldığımda servisi arayıp wallbox ayarları hakkında sormuştum, gayet ilgilendiler. eski arabam opel'di, oradaki servis muamelesine göre çin markaları hiç fena değil. bi de audi'ciler anlatıyor, konya altın anahtar muhabbeti var, orası sıkıntılı ama diğerleri idare eder.
   tümünü göster