• bugün (107)
  1. byd atto 3 ile evdeki wallbox'tan 7.4 kw ile doldurunca aşağı yukarı 6 saat sürüyor. gece atıyorum sabah hazır, faturayı görünce de esnaf kafasıyla iki kere düşünüyorum. (bkz: prizden şarj edene selam)
   tümünü göster