• bugün (105)
  1. rakamlarla konuşayım, togg ile dc'de yüzde 20'den 80'e 35 dakika civarı. evdeki wallbox'la iş uzuyor tabi ama geceye bırakınca sorun yok bu tarz
  2. byd atto 3 ile evdeki wallbox'tan 7.4 kw ile doldurunca aşağı yukarı 6 saat sürüyor. gece atıyorum sabah hazır, faturayı görünce de esnaf kafasıyla iki kere düşünüyorum. (bkz: prizden şarj edene selam)