-
izmir'de bu sıcakta atto 3'ün klimasını 22 dereceye açıp uzun yola çıktım. normalde 400 km gösteren batarya, 340 km'ye düştü resmen. klima kompresörü sürekli çalışıyor, elektrikli arabanın en büyük menzil düşmanı meğer yaz sıcağıymış, kışı saymıyorum bile. bizim wallbox'ta elektrik faturası da arttı tabi, günde bir saat fazla şarj ediyorum.
bilenler söylüyor: 'klimayı aç, menzil takıntısı yapma' diye ama ben esnaf adamım yani hesaplı olmak lazım. şu aralar elektrik faturasından kısmak için camları açıp gidiyorum, sağlık olsun.
bu tarz klima menzil düşürmesi can sıkıcı ama alışılıyor
bu tarz elektrikli araç sürüş ipuçları paylaşan yok mu
bu tarz byd atto 3 yaz tüketimi merak eden çok
(bkz: elektrikli araç klima kullanımı)
- bugün (105)
- / 4
- id 4 kullanıcı yorumları 2
- formula e gerçekten izlenir mi
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yeni çağın vites hevesi
- togg servis ağı yeterli mi
- benzinli vs elektrikli gerçek maliyet
- tesla ota güncelleme sorunları
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- atto 3 ten sonra ses sistemi
- awd elektrikli araç tavsiyeleri
- elektrikli araç vergi avantajları
- volkswagen id 4 kullanıcı yorumları
- şarj hızı kıyaslama tablosu 2
- fiat 500e gerçek menzil
- yazın klima ile menzil kaybı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- otonom sürüş gerçekten işe yarıyor mu
- şarj süresi karşılaştırması 2
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev arasındaki farklar
- elektrikli araç pişmanlık anketi
- menzil kaygısı gerçek mi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- menzil kaygısı bir yanılgı mı
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar 2
- elektrikli araç alan pişman mı oluyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- / 4