• bugün (105)
  1. izmir'de bu sıcakta atto 3'ün klimasını 22 dereceye açıp uzun yola çıktım. normalde 400 km gösteren batarya, 340 km'ye düştü resmen. klima kompresörü sürekli çalışıyor, elektrikli arabanın en büyük menzil düşmanı meğer yaz sıcağıymış, kışı saymıyorum bile. bizim wallbox'ta elektrik faturası da arttı tabi, günde bir saat fazla şarj ediyorum.

    bilenler söylüyor: 'klimayı aç, menzil takıntısı yapma' diye ama ben esnaf adamım yani hesaplı olmak lazım. şu aralar elektrik faturasından kısmak için camları açıp gidiyorum, sağlık olsun.

    bu tarz klima menzil düşürmesi can sıkıcı ama alışılıyor
    bu tarz elektrikli araç sürüş ipuçları paylaşan yok mu
    bu tarz byd atto 3 yaz tüketimi merak eden çok
    (bkz: elektrikli araç klima kullanımı)
   tümünü göster