• bugün (105)
  1. ankara'da bir meslektaşım fiat 500e almıştı, geçen hafta birkaç gün kullandım. resmi menzil 320 km yazıyor ama gerçek kullanımda işler değişiyor. ocak ayında 15 derece soğukta şehir içi 170-180 km gördüm, aynı araç bahar geldi 23 derece havada klima kapalıyken 250 km'yi gördü. işte bu yüzden menzil verilerine kanmayın, sadece yaz muslu havalarda kulakçıklı o numara. ankara'da yokuşu bol mahallede hele, menzil düşüşü gözle görülüyor.

    ben togg t10x'imde verileri excel'e işlerim hep, baktım fiat 500e'nin şarj hızı da çok yavaş, ev tipi prizde dolana kadar sabahın körü oluyor. belki şehir içi ikinci araç olarak iyi ama ha hadi başka şehre gideyim derseniz tüpteymiş gibi olur.

    bu tarz fiat 500e kullanıcı şikayetleri forumlarda dolaşıyor
    bu tarz elektrikli araç gerçek menzil hesaplamak için kış+yaz şartları ayrı
    bu tarz ankara şarj istasyonu sayısı artmalı kafası gitmiyor
    (bkz: düşük menzilli elektrikli araç zorlukları)
   tümünü göster