daha iki yıl oldu togg t10x sahibi olalı, geçen vergi dilimine bakıyorum iyice elim ayağıma dolaştı. my ass, araba 300 hp'nin altında evet ama kdv dahil fiyatı aldı başını gitti. geçenlerde hesabımı bir karıştırdım excel'de, yıllık ödediğim motorlu taşıt vergisi eski 1.6 dizel passat'ın iki buçuk katı olmuş. hem üreticisine hem bakanlara kırgınım, bir de altı sıfır atarak ötv indirimi yaptılar alayım derken
* . yerli diye binip sidik gibi vergi vermediğim ortada, başka dert çıkmasın. döviz kadar vergi de ödeyeceksin, ne tuhaf. yani şöyle söylim: yolda saygı görüyoruz, kimse 'puah yerli araba' diye bakmıyor ama aylık kredi öder gibi senede bir gidiyor motorlu taşıt vergisi ödemesi. hiç vergi kağıdı patlamasın yahu şunu torba yasayla bi düzleyiverin, benim lcw poşet gibi keseler paramı koymaya başladım ayrı. önceden togg tasarımıyla övünüyor (he tüketimim ona jilet takılacak gibi) milletin dikkati taksitlerde. ayar eksik bir taraf var bu düzenlemede; halbuki arabamız kendsi şarjı alıp da vergiyi hissettirmiyor iyi hos, hesap deftere bak sıkıntı farklı.
bu tarz
vergi artışının matematiği enterasan bu tarz
gönül vergi zammında yerliyi korusun