• bugün (103)
  1. izmir'de byd atto 3'ümle trafik ışıklarında kalkış yaparken yanımdaki benzinli arabaya fark atınca bazen keyifleniyorum ama sonra aklıma geliyor: bunun bir yarışı var mı gerçekten? formula e var bir de elektrikli drag yarışları ama türkiye'de henüz organize bir elektrikli araba yarışı kültürü oluşmadı.

    (bkz: şarj istasyonu sırası yarış değildir) (bkz: sesiz güç fark edilmez) gidip de elektrikli aracımla pistte bir tur atmayı çok isterdim, ama wallbox taktırmaya çalışırken aldığım elektrik faturası beni düşündürüyor — yarışmak lüks olur bu şartlarda.
   tümünü göster