-
servis deneyimi olan bir arkadaştan duyduğuma göre işçilik ücretleri togg'un neredeyse iki katıymış, parça beklerken de haftalar geçebiliyor. lakin işçiliğin kalitesi ve ilgi tatmin edici deniyor, yani tatlı mı sorusunun cevabı biraz cüzdana bakıyor.
- bugün (103)
- / 4
- servis kabusum marka marka
- tesla supercharger deneyimleri
- audi e tron için en ucuz wallbox hangisi
- togg hisseleri ne durumda
- togg servis ağı nasıl
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- / 4