• bugün (107)
  1. abi geçen yıl aydın seyrantepe'de öyle bi kuyruk gördüm ki tesla model 3 ile millet birbirine girmişti. otonom sürüş masal, şarj istasyonundaki sırayı aşmak var işte asıl mesele. ben uzun yola çıkmadan önce waze adawtd derim hep: yer bulamayınca kahve yudumlarken 45 dakika bekler insan. bu tarz (bkz: en dandik otoyol şarj noktası) bu tarz (bkz: trefi 2 li sms toshaları)
   tümünü göster