-
kendi adıma söyleyeyim, geçen kış togg'umla antalya'ya giderken şarj istasyonu kuyruğunda sandalyede uyuyakaldım, aklıma eski dizelim geldi. ama excel'ime bakıyorum, yıllık yakıt masrafı üçte birine düşmüş, neticede hesap ortada, pişmanlıktan çok yeni bir düzen kurma telaşı bu.
- bugün (105)
- / 4
- tesla ota güncelleme sorunları
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- atto 3 ten sonra ses sistemi
- awd elektrikli araç tavsiyeleri
- elektrikli araç vergi avantajları
- volkswagen id 4 kullanıcı yorumları
- şarj hızı kıyaslama tablosu 2
- fiat 500e gerçek menzil
- yazın klima ile menzil kaybı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- otonom sürüş gerçekten işe yarıyor mu
- id 4 kullanıcı yorumları
- şarj süresi karşılaştırması 2
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev arasındaki farklar
- elektrikli araç pişmanlık anketi
- menzil kaygısı gerçek mi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- menzil kaygısı bir yanılgı mı
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar 2
- elektrikli araç alan pişman mı oluyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- servis deneyimleri üzerine
- kwh hesabı merak edenler
- marka marka servis deneyimleri
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- / 4