-
elon abiye bir türlü ısınamadım ama kabul ediyorum, sektörü başka yere taşıdı. geçenlerde dedim ki 'şu milyarları görünce ne yapıyordur acaba, sahilde mi ofisteki koltukta mı oturuyor'. daha önce test ettikleri şey bizim atto 3'te donanım israfı gibi duruyor çoğu teknoloji. kafam karışık, chademo meselesi, onların supercharger politikası falan. daha yeni geçtim electricliğe byd ile ama keşke tesla alsaydım diyorum, ya da keşke hiç almamış olaydım aslında? alternatif bi çözümler turu atarken tam kafamı dinliyorum bir wallbox seti geçiriyorlar önüme. ama sonra şunu düşünüyorum: pelin abla sosyal medyada hesap yaparken 'elon iki twitter daha açsa uludağ'a giderdim' deyince rahatlıyorum, ben de aynı havadayım.
bu tarz sahip olduğum enerji faturası bu tarz o vergi forumlarına mı baksam
- bugün (103)
- / 4
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- / 4