-
izledikçe ısınıyorum ama dakika başı olan pit stoplar ve fan boost muhabbeti biraz yapay kalıyor. togg t10x ile menzil takibi yapmaya alışkın biri olarak yarış boyunca batarya yönetimini izlemek keyifli aslında. formula 1'in egzoz sesine alışmış biri için sessizlik garip geliyor ama teknolojik olarak geleceği görmek açısından katkısı büyük.
- bugün (110)
- / 4
- hızlı şarjda sıra kavgası
- buz gibi klimalı afyon yolu
- tesla servis randevu kaosa bak
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- şarj istasyonu seçerken dikkat edilmesi
- 2026 yenı elektrikli model beklentisi
- elektrikliye ses sistemi taktırma
- byd atto 3 memnuniyeti sorgulanır mı
- elektriklide iyi ses sistemi
- klima açınca menzil düşüşü
- byd atto 3 ilk izlenimler
- 500e değil de hacıoğlu şarj ağı
- menzil kaygısı yalan mı
- togg servis ağı yorumları 2
- formula e nin çekiş gücü
- elon musk neden sevilmiyor
- togg t10x sahibi olmak
- benzinli vs elektrikli maliyet
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- atto 3 le 1000 km yapılır mı
- elektrikli araç yarışları heyecanı
- togg hisseleri ne durumda
- servis deneyimleri hangi markada nasıl
- sarj kuyrugu muhabbeti 3
- servis randevu otomasyon yalan
- sessiz araba sesimizi duyun
- fsd turkiyede ise yarar mi
- otsv indirimi geldi mi
- id4 uzun yol menzil testi
- / 4