• bugün (107)
  1. byd atto 3 aldıktan sonra aileme elektrikli arabayı anlatmak epey zor oldu. önce şarj işine takıldılar, 'hani benzinlik yok mu?' dediler, sonra faturayı hesaplayınca biraz rahatladılar.